פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

אנחנו זמינים לכל שאלה 08-9980500

איך לבחור תנור למטבח?

זמן אספקה: 7 ימי עסקים , קיימת אפשרות לאיסוף עצמי
למה לקוחות קונים אצלנו:
  • אפשרות לעד 12 תשלומים (ועד 10 תשלומים ללא ריבית) 
  • משלוח חינם (למעט יישובים מעבר לקו הירוק ואילת), קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

מפרט המוצר

חברתנו, ליוונט, משווקת מבחר של תנורי אפיה למטבח במגוון של דגמים, מחירים וסגנונות המותאמים לכל סוגי המטבחים השונים.

 

חשוב להתאים את התנור למבנה המטבח, רמת השימוש בתנור, צרכי הבישול והאפייה, סוג הבישול הנדרש ועוד שיקולים רבים נוספים החיוניים לבחירת תנור האפייה הנכון ביותר עבור הצרכים שלכם, הטעם והסגנון האישי.


תנור אפיה בליד אין
תנור אפיה משולב
תנור אפיה דו תאי מקצועי

טיפים חשובים לבחירת תנור למטבח

טיפ 1 – סוג התנור – קיימים שני סוגי תנורים עיקריים – תנור בילד אין ותנור עומד.

 

כאשר הבחירה בין שני אלה תלויה דבר ראשון במבנה של המטבח, שכן, כדי להכניס תנור בילד אין, צריך שיהיה מקום מיוחד שניתן להכניסו בהתאם לגודל של התנור, ואילו תנור עומד, ניתן להציבו בכל חלל של מטבח, כאשר אפשר לבחור בין תנור עומד משולב עם כיריים לבין תנור שבו הכיריים בנפרד.

חשוב לעשות את ההתאמה הנכונה בין רמת השימוש בתנור, ומבנה המטבח לבין לסוג התנור הרצוי.


טיפ 2- לא רק מחיר התנור קובע – פעמים רבות מציעים לכם תנורים במחירים מאוד נמוכים, אך בהתאם לכך גם רמת האיכות, יש לזכור כי תנור זהו אחד הפריטים שעושים בהם הכי הרבה שימוש, ולא מחליפים כל יום תנור, ולכן כדאי להשקיע בתנור שמיוצר על ידי חברה ידועה ומובילה, חדשני, עם אחריות לתקופה ארוכה, שניתן לסמוך כי יפעל בצורה תקינה לאורך זמן.


טיפ 3 – שימוש בתנור – לא כולם משתמשים בתנור באותה רמת תדירות וצורך, ולכן ככל שאתם מבשלים ואופים באופן קבוע, כך כדאי יהיה לרכוש תנור שיש בו תכניות בישול רבות ומתקדמות שיאפשרו לכם מגוון של טכניקות בישול, אפיה וגריל.

 

בכל תנור שרוכשים אצלנו בליוונט תוכלו לראות את המפרט המדויק של התנור, ולבחור את זה המתאים ביותר עבורכם.


טיפ 4- ניקוי התנור – בתנורים משוכללים ומתקדמים ישנן אופציות מגוונות לניקוי בקלות של התנור. חשוב להתייחס לעניין זה בעת הרכישה, שכן ניקוי נכון שומר על איכות התנור ועל רמת הבישול טובה יותר.


טיפ 5 – מידות התנור – במיוחד כאשר אתם צריכים תנור למטבח חדש או משופץ, חובה לבדוק את המידות המדויקות של המיקום שבו אתם מתכוונים להכניס את התנור, כאשר בחלק מתנורי בילד אין שאנחנו משווקים, קיים איוורור קדמי ולמניעת חימום יתר בתוך ארון המטבח, שזה אלמנט קטן אך חיוני ביותר.


עומדים לרכוש תנור אפיה? אצלנו בליוונט, תוכלו לרכוש תנורי אפיה איכותיים ביותר, מהדגמים הכי מתקדמים, ואם אחריות ושירות ברמה אחרת.

יציאה